REFLEKS SUBJEK MISS NUZULLA~:)

Assalamualaikum miss..
Saya Siti Rafedah Bte Hj Abdul pertama sekali ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat miss kerana sudi mengajar kumpulan kami subjek C++. pertama kali melangkah masuk ke kuliah untuk meneruskan pengajian saya di peringakat ijazah..adalah amat mencabar kerana saya langsung tidak faham berkaitan subjek yang miss ajar..permulaan tu, memang saya agak blur je..hehe..memang langsung tidak pernah dengar tentang subjek ni apatah lagi pendedahan berkaitan ilmu ni, memang saya tidak tahu. bile miss suruh mencari maklumatnya di internet dan saya baca nota-nota berkaitan program c++ tu, saya lagi bertambah runsing, ape program c++ ni???namun melihat reaksi miss yang agak sabar melayan kerenah kami yang agak blur2 ni..saya cube juga memahamkan..kebetulan kawan sebelah saya iaitu norazlin nor sani memang minat bab2 komputer ni, dan saya rase dia sorag sahaja yang faham ketika itu, Alhamdulilah dia bukanlah seorang yg kedekut ilmu, dan dia cuba fahamkan saya ketika itu.Hasil penerangannya, alhamdulilah saya nampaklah sikit apa sebenarnya isi kandungan subjek ni..namun agak menjenuh jugak die nak memahamkan saya..tapi apa yang buat saya lagi nampak, petang tu, miss ade kami wat latihan, waktu tu, barulah saya fhm fungsi program c++ ni. Kesimpulannya, apa yang saya nampak, subjek ni lebih kepada jujukan dan cara kita nak menyelesaikan masalah dengan cara logik dan teratur,,betul  miss??akhir sekali, diharapkan miss bersabar dan terus berrsabar melayan kerenah saya dalam mengutip ilmu dari miss..terima kasih miss!!=)




2 ulasan:

bonda muslimah berkata...

jangan lupe....kita masih ade mase nak buat pembetullan

Tanpa Nama berkata...

good...

Catat Ulasan

buat wanita2 muslimah...